lördag 20 mars 2010

Plagiat, men fin ändå
M.Hennix har gjort denna potta för Gustavsbeg.

6 kommentarer:

  1. Åh, vad roligt med bild på pottan.
    Jag har fått en sån i present och har den på sovloftet på landet. Gissa varför:)

    SvaraRadera
  2. Den borde få hedersplats på Sveriges nationaldag den 6 juni. Mer svenskt än så där kan det knappast bli. Flaggor och Heja Sverige! Riktigt blågult och fint. Skulle gärna ha en själv.

    SvaraRadera
  3. Kul potta ;-)

    Får jag fråga vart du bor och vilka loppisar du brukar besöka?! Maila gärna svaren om du inte vill gå ut med dem här.
    KRam Jenny

    SvaraRadera
  4. Jag går ofta till Pingstkyrkans Second hand i Viksängen, Södertälje. Förut arbetade jag i närheten så det var så lätt att gå dit på lunchen.Nu blir det inte lika ofta, jag går runt på lite olika loppisar nu. Jag bor på södra sidan av Storstockholm.

    SvaraRadera
  5. Älskar dessa minnesbilder :)

    Kram Lycke

    SvaraRadera