måndag 10 januari 2011

Min svarta katt.

Min svarta katt gör sig bra i den här fåtöljen.

7 kommentarer:

  1. Mmmm, katten ser verkligen ut att njuta. De kan ju det, kissarna. Vår hyresgäst har också en helsvart katt, som emellanåt tycker att det är mysigt att vara inne hos oss. Vardagsrumsfönstret är en favoritplats, liksom soffhörnet.

    SvaraRadera
  2. Wow, snyggt med svart katt mot den färglada stolen.
    Kika in hos mig så får du se en annan livsnjutar-kisse!

    SvaraRadera
  3. SEr ut att ha det hur skönt som helst!!

    SvaraRadera
  4. Vilken snygging! Jag tror förstås ”svartakatten” passar i de flesta av dina härliga kreationer.

    SvaraRadera
  5. Svarta katter är så vackra! Vi hade en härlig svart kisse när jag var liten, han hette Mister och var världens mysigaste!

    SvaraRadera
  6. Katter är de allra bästa inredningsdetaljerna som finns <3

    SvaraRadera