onsdag 25 januari 2012

Retrotyger.



Några av alla mina tyghögar.

19 kommentarer:

  1. Mmmm, det grå/gula 50-talstyget ser spännande ut! Har du mycket av det?

    SvaraRadera
  2. Har du räknat högarna? Kanske snart tusen högar;)

    SvaraRadera
  3. Jag fullkomligt älskar färgerna i din blogg!

    SvaraRadera
  4. triggar fantasin, dina fina travar! Kosing kommer, men måste sätta in på bankkontor tills jag hittat min jädra bankdosa :(

    SvaraRadera
  5. WOW, jeg ønsker meg alle;)
    Trine:)

    SvaraRadera
  6. Anna, tyget är av Göta Trägårdh och heter Symphoni, det är en gardinlängd.Titta under etiketten Göta Trägårdh

    SvaraRadera
  7. Cinna, ja det är många högar.

    SvaraRadera
  8. Jättehärligt att se alla färgerna och mjuka i dessa dagar och att du frestar mitt öga. Kram till dig

    SvaraRadera
  9. in till dig kommer man och får ögonskölj med ren glädje :)

    SvaraRadera
  10. I would take a dress and some pillows in these.....they are happy prints!!!

    SvaraRadera
  11. Så mange fine stoffer :)
    skikkelig wow !

    Så søt katte du har :)
    Katta vår er 7 måneder , og er en hann .
    Takk for at du vil følge meg , trivelig :)
    God helg !
    Klem fra Janne

    SvaraRadera