måndag 25 juni 2012

Ryamatta

Jag har fastnat för ryor, se så snygg den här är.

8 kommentarer:

  1. Ryamattor är så härliga och mysiga att borra ner fötterna i, och de gör verkligen hemmet mer ombonat också! Synd bara att de är lite svåra att tvätta...
    Den här gillade jag, fina dämpade färger.

    SvaraRadera
  2. Tack Linda, den här har jag kemtvättat, den är så tät och fin.

    SvaraRadera
  3. Kommer du till Täby när de har retro-helg (7-8/7, jag kommer på lördagen) så tar jag med mig din lampa :-)

    SvaraRadera
  4. Låter kul men jag har semester då. Hör av mig om jag är i trakten. Tar med mig väskan om jag kommer.

    SvaraRadera
  5. Rya mattor är riktigt läckra. Själv gillar jag de som ahr galet mcyket färg i sig, passar i och för sig inte så bra hemma i vårt vardasgrum men det spelar mindre roll.

    SvaraRadera