fredag 4 december 2009

En ny begagnad brödburk , iallafall ny färg för mig.

4 kommentarer:

  1. Oooh! Älskar den!!!! Jag är ju som skvatt tokig i 50-60-talsprylar för tillfället, och det där är ju en underbar sådan!!!!!
    Ja, visst är tekannan fin - men fasligt dyr - hujeda mig, fast jag vet jag inte ångrar mig!!!!
    Härlig helg önskar jag dig!

    Kramar Lycke

    SvaraRadera
  2. Kan inte få nog av brödburkar!!!! skulle kunna ha hur många som helst, de är ju helt underbara! Ljuvlig färg!

    SvaraRadera
  3. Ja det är något alldeles speciellt med dessa burkar...jag har haft i alla möjliga färger men tack och lov har blivit av med alla utom en i orange....men saknar den citrongula allt för ofta...
    Visste inte att dessa var våningsburkar också, eller har jag fel?

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig brödburk! Färgen är härligt retro.

    SvaraRadera