lördag 2 oktober 2010


En av mina katter, han är svårast att fota.

12 kommentarer:

  1. Hej och tack för besöket och fina kommentaren på min blogg!! Det gör mej så glad. Hoppas du vill komma på besök fler gånger, du är hjärtligt välkommen iallfall.

    Vilken söt kisse du har, och härlig blogg, vilka fina saker du gör!!!

    Ha det gott och ha en fortsatt skön helg.

    SvaraRadera
  2. Vilken skönhet!
    Jag har själv 2 huskatter som jag älskar över allt annat!
    Tack för att du tittade förbi på min blogg härom dagen!
    Här fanns mycket fint att inspireras av(!), därför är jag nu även din senaste 'Följare'.
    Kram Tina

    SvaraRadera
  3. Snacka om att ha svarta bältet (visst var det en kvick replik....) i sinnlig, divig, aristokratisk utstrålning. Du måste göra en tavla av denna sanslösa bild!

    Du en annan sak, Du har fanimej svarta bältet i att stå ut med min 'divighet' att inte besvara alla dejliga kommentarer som Du levererar till mig (som gör mig så skitglad). Det handlar inte om lättja eller högmod, utan att jag kort och gott.... den klassiskt tråkiga repliken... TIDEN!

    Love

    Agneta

    SvaraRadera
  4. Vad spännande med 10 meter linnetyg. Vad månde bliva:) Nästa bloggträff måste du vara med, det var väldigt roligt att träffa människorna bakom bloggarna. Tänk vad alla kan mycket om så olika områden,kul. Och din katt går inte av för hackor, en riktig livsnjutare!

    SvaraRadera
  5. Vilken sötnos! Ser ut att må riktigt gott där!

    SvaraRadera
  6. vad roligt att du lämnade en kommentar i min blogg så att jag fick en chans att se din blogg.. ska definitivt fortsätta att läsa den =)

    SvaraRadera
  7. Så fint med svart katt mot det röda! Min brors hund är också svart och hopplös att fota!

    SvaraRadera
  8. Läste "hatt" först, varför? *ler*

    SvaraRadera
  9. Hua! Det förstår jag. Svart i svart hela katten... Katten som åt ljus.

    SvaraRadera
  10. Så fin han är din lille! ... och svart... grannen hade varit av med sin helsvarta katt häromdagen trodde hon... det visade sig att den låg och sov på svarta överkastet ;-)

    SvaraRadera
  11. Vilken härlig bild !!!:)
    Så fin han är när han ligger mot det röda..:)
    Min dotter har en katt,Alfie, ser ut som, Petterssons Findus....Kanske något rundare om magen, nu på äldre dar...hihi
    KRAMAR Cia:)

    SvaraRadera
  12. Den var den finaste färgkombinationen på länge...katten är så fiiin!!! Och din fåtölj också!!!

    SvaraRadera