tisdag 25 januari 2011

Grönt med lite rött i.














Några gröna kuddar.

19 kommentarer:

  1. Färger och mönster att bli glad utav - underbart!
    Ha en fin kväll!
    /Jenny

    SvaraRadera
  2. Läckra vår/sommar färger.
    Sitter & längtar efter grönska sol.
    Gillar dina kuddar! Den runda med röt knapp i mitten...mmm så snygg!

    SvaraRadera
  3. Rigtig fine puder, man kommer helt i forårs-stemning!!

    Kram
    Helle

    SvaraRadera
  4. Åhhh alldeles ljuvliga...å våriga!!! Ger mig inspiration:)

    SvaraRadera
  5. Helt underbara!!!:)
    KRAMAR Cia:)

    SvaraRadera
  6. Vad mycket läckert och det är ju såå härligt med grönt nu mot våren.

    Svar; vet tyvärr inte vem som formgivit tyget..men fint är det ;)

    /Mia :)

    SvaraRadera
  7. Åhh vad fina dom var! Jag börjar gilla grönt mer och mer....

    SvaraRadera
  8. Underbara kuddar Brittmarie:) Jag är väldigt förtjust i prickigt och den med en röd knapp i mitten favoriten! Verkligen jättefina.

    SvaraRadera
  9. Härliga färger - grönt är skönt. :)

    SvaraRadera
  10. JÄTTEFINT!!!
    Vårkänslorna dyker upp!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  11. Åhhh, underbara:) Jag blir så glad när jag ser sådant mästarverk! Du har verkligen otroligt fin känsla för färg och mönster:)
    Kram på dig..

    SvaraRadera
  12. Oj vad sugen jag blev på att sy kuddöverdrag nu när jag såg dina fina kuddar!

    Trevlig helg

    SvaraRadera
  13. Gröna sköna och fina kuddar. Underbart.

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  14. Underbart! Älskar grönt, och den där där fåtöljen. Helt ljuvlig..
    Lördagskram Lycke

    SvaraRadera