onsdag 25 maj 2011

Från -58



Här kommer lite roligt från -58, hittade detta i mönsterlådan.

5 kommentarer:

  1. En morotsklänning! Det vore något...=)

    SvaraRadera
  2. Hej Brittmari!

    Bara inom en snabbis nu för jag är påväg in till min säng en stund. Kul med maskerad det tycker jag fortfarande!

    Du undrar kanske var jag har blivit av?

    Min nya adress är
    http://hallplats-ahus.blogspot.com/

    Kram Ingela Ber att få återkomma"
    Vill du hjälpa mig genom att annocera min nya adress på din sida bland bloggar du besöker så hade det varit toppen.

    SvaraRadera
  3. Ingela, jag har gjort det, har den bara försvunnit? Min krånglar ochså, det är svårt att logga in och skriva kommentarer på andra. Jag ska försöka igen, Brittmari

    SvaraRadera
  4. På sätt och vis har den försvunnit, för jag kände mig lite nödgad att bli av med en människa tyvärr lyckades jag nog inte med detta... bara med att tappa andra som jag inte ville skulle hitta mig. Prova att limma in adressen i webbläsaren så tror jag att det går. HOPPAS!

    SvaraRadera