måndag 18 juni 2012

Plåt och plast.

Burkar både plåt och plast.

8 kommentarer:

  1. Älskar denna typ av burkar. Har u själv samlat en del på KOld, tycker det blir så läckert i skafferiet. Problemet för mig är bara med dessa burkar att jag inte ser vad som finns i och minnet sviker så det blir en hel del burköppnande i skåpet.

    SvaraRadera
  2. Ja, det är svårt att ha prylar i, jag glömmer sjölv vad jag har stoppat i dem.

    SvaraRadera
  3. Dom med fåglarna är ju bara så söta. Vad förvarar du i dom? :) Glad midsommar! kram

    SvaraRadera
  4. Tack Maria, det är tomt, ingenting i dem. Kram

    SvaraRadera
  5. Ååå så fina. Trevlig midsommar!

    SvaraRadera
  6. Hei Brittmari!
    Så fine bokser! : ) Jeg vil høre om du kunne være interessert i et lite retro-bytte? Jeg har mange fine retro stoffer på min blogg, hvis det kunne være interessant : )

    Gleder meg til å høre fra deg : )

    Smil fra Marthe

    SvaraRadera
  7. Svar
    1. Hei Brittmari!
      Jeg har skrevet en mail til deg : )

      Vennlig hilsen
      Marthe

      Radera