onsdag 12 maj 2010

En hibiskus som är över 50 år. Klipper ner den flera gånger om året.

11 kommentarer:

  1. Oj! Jag visste inte att de kunde bli så gamla! va fint!

    SvaraRadera
  2. Men vilken härligt retrodoftande blogg du har! Jättespännande att kika igenom här hos dig! Har också haft några hibiskusar, men jag har nog lyckats ha ihjäl dem allihop på mindre än femtiodagar, hihi! Ha det så bra i dag!/Tess

    SvaraRadera
  3. Åh vad vacker den är! Kan undras hur stor den kan bli här hos oss. I frihet söderut kan de nog bli betydligt större.

    Blomman måste du ha ärvt så då betyder den ju desto mer... eller hur?

    Kram Ingela

    SvaraRadera
  4. Den är jättefin din hibiskus och jag är glad över att jag fått ett skott av den. Min har blommat med en blomma än så länge iår men väntar fler:)
    Kram Kåre

    SvaraRadera
  5. Hej! vilken fin liten blogg jag ramlade in på. Jag gillar alla fina bilder, som att hamna i en trevlig lite bod fylld med en massa fina saker att kika på.

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  6. Va...? Kära nån, så gröna fingrar det måste ha varit som vårdat den så länge...jättefin är den.

    Kram från Eva

    SvaraRadera
  7. Mitt i natten hittade jag hit!
    Vilken fin blogg du har!
    ;)

    SvaraRadera
  8. Har varit här hos dig och kikat!=)

    Kram C

    SvaraRadera
  9. Härlig röd hibskus!:)
    Jag hade två på stam ute förra sommaren, det var kanske dumt att jag inte klippte ner dem för att spara?:)Men jag får väl invenstera i en ny, för de är så FINA !:)
    Kram Cia:)

    SvaraRadera
  10. Oj, oj.. riktigt gröna fingrar som har haft hand om den då ;-) Troligtvis skulle den inte överleva mer än ett år hemma hos mig....

    Kram Lotten

    SvaraRadera