tisdag 25 maj 2010




Några roliga häften som jag hittat.

7 kommentarer:

  1. Godmorgon du randiga tråd. Kan man bli annat än glad då man ser alla dessa till synes lyckliga människor?

    Kram Ingela

    SvaraRadera
  2. Tänker på Krakel Spektakel när jag ser dessa coola 60 eller kanske 50 tals bilder.

    Du, Dina kommentarer på min blogg är små pärlor, bara så Du vet!!!


    Agneta

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vilka fina och inspirerande bilder!

    SvaraRadera
  4. Tack, de är roliga dessa häften fullt av roliga skämt invändigt.

    SvaraRadera
  5. Hej! Vilken snygg header du har. Kul att du var med och tävlade hos mig. Och japp du vann biljetter till 10gruppens utställning! Du får snart ett mail från arrangören!

    Grattis!

    SvaraRadera
  6. Tack snälla vad kul, i sommar åker jag till utställningen i Skåne.

    SvaraRadera